Änligen soffan..

För första gången idag. Och då var klockan kvart över elva och det betyder att jag egentligen skulle ligga i sängen. Men efter att ha hållt igång hela dagen så måste man sätta sig ner i soffan i två minuter och slappna av annars kommer jag aldrig kunna sova.
Slutade klockan 6 idag som vanligt. Skyndade mig hem och kokade ihop lite ätbart, bytte om och sprang till gymmet. Blev där i nästan två timmar idag. Tiden bara rann iväg. Skönt efteråt men antagligen mindre skönt i morgon. Kom hem och tänkte fixa tvätten som inte hade blivit klar igår, Men.. klockan var så mycket så tvättmaskinen fungerade inte längre. Så nu bad jag faktiskt Johan att fixa det i morgon. Hörde en liten suck men jag orkar faktiskt inte. Kvällen var inte slut än utan vi promenerade till söder en sväng och solade lite. Mycket behövlig med tanke på att jag ser ut som ett vandrande lik nu under vintern. Å när vi kom hem så väntade en skön dusch.. Upptäckte sen att de nytvättade kläderna fortfarande låg i en hög så det var bara att börja vika. De är nog de tråkigaste med att tvätta, att ta reda på allt efteråt. Och nånstans mellan allt detta så han jag med att diska oxå. Känns som man bara har kört på som en robot. Haha! Har gjort en massa men kommer knappt ihåg! Tror jag har nån slags autopilot som sätter igår å gör saker utan att jag behöver tänka så mycket :)

Nu är klockan alldeles för mycket för Johanna. Längtar till sängen nu. Möte i morgonbitti på salongen. Hoppas att man har skött sig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror jag nog att du har gjort. Kram på dig =)

2008-01-25 @ 07:19:49
Postat av: säändie.

Tack gumman! :) Den är så typsikt mig. haha. Självklart! Jag vill inte ha något. Ser helst bara att du kommer ;)

2008-01-25 @ 09:41:19
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0