Äntligen..

Har jag kommit mej för och träna! Inte för attjag gjorde särskillt mycket men jag sprang på löpbandet i ca 45 minuter iaf. Det är en bra början. Har kommit underfund med två saker idag oxå. Jag har varit lite emot gym och så för jag har tyckt att det är jobbigt när det är så mycke folk. Men idag så blev jag faktiskt peppad av att det stod folk bredvid mig och träna. För annars hade jag slutat sprungit efter tio minuter men nu tänkte jag hela tiden att jag inte skulle sluta före dom som var bredvid och att jag inte kunde börja gå hela tiden för då skulle de se ut som jag var hur otränad som helst. Fast det är jag ju egentligen! haha!
Det andra som jag kom på idag kanske låter lite egotrippat men jag tycker faktiskt att det är så. Jag har ganska bra utgångsläge med min kropp för att få en helt okej och skapligt snygg kropp. Jag är relativt lång och smal av naturen och har inte särskillt lätt för att gå upp i vikt. Med dom matvanor som jag har brukat haft så borde jag vara enorm! Dom som känner mej vet hur jag har brukat vräkt i mig! Så om jag verkligen håller mej till att träna och äta bra nu så kommer det nog att bli bra.

Dagen har varit ganska lugn för övrigt. Solade en sväng mitt på dagen och passade på att handla lite på "gamla konsum" uppe på söder, där vi alltid handlade när vi bodde där. Sen lagade vi lite fiskpinnar, potatis och stuvad spenat när vi kom hem. Rikigt gott var det faktiskt.. Tränade, duschade och nu sitter jag här :)


Mina ben kommer jag antagligen knappt kunna använda i morgon för jag räknar med extrem träningsvärk. Men jag ska iaf försöka ta mej en sväng på stan med natta sen kanske träna en sväng med molle. Kul med lite sällskap.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk att det skulle ta så lång tid innan du kom underfund om det....hoppas att inte träningsvärken är för hemsk idag ;)

2008-01-08 @ 07:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0