år 2007..

Jag funderade lite över vad som hade hänt förra året. Jag kom fram till att 2007 var ett ganska lyckat år. Många roliga och härliga minnen.

* Den 26 januari fyllde min allra bästa vän Stina 19 år. Då var det fest i ljusdal och på stadt. Minnesvärd kväll!

* I februari hade vi vår modevisning på teatern i Gävle. Det var vi frisörers projektarbete som resulterade i en enormt lyckad visning som jag är oerhört nöjd med. Det var blod, svett och tårar men vi gjorde det.

* I mars åkte jag på mitt livs resa. Jag, Stina, Mattias och Johan åkte till Thailand i tre veckor. De tre mest underbara veckorna i mitt liv! Hela upplevelsen och tiden där var helt underbar men de känslor som jag fick under resan var nog det som gjorde resan mest speciell. Mina känslor för Johan. Och att han kände likadant.

* Ski rock i sälen var det som gällde i april. Jag, min väm Stefan och 8 andra härliga killar hade en sjukt rolig helg i sälen. Dock blev det bara ett åk i backen men after-skin var väl det vi var där för.

* Den 20 maj bestämde jag och Johan oss äntligen för att vi var tillsammans. Den 25 maj fyllde jag 19 år och vi hade vår studentbal. Det blev en oförglömlig dag med fina klänningar och god mat och stiliga killar. Jag har aldrig känt mig så fin och kommer nog inte göra det förens jag gifter mej heller.

* 8 juni STUDENTEN! Går inte att beskriva den känslan.

* I juli fyttade jag och Johan ihop i en tvåa mitt i stan här i Gävle. Har inte ångrat det en sekund! Började också jobba på riktigt för första gången i mitt liv. Tjäna egna pengar! Salong vanity.

* Augusti är lika med cityfest! En rolig helg med alla vänner! Det var även den årliga brännbollen hemma i Växbo. Vi kom till final men tyvärr så kom vi bara tvåa. Men dagen var lika rolig ändå!

* September var nog den lugnaste månaden det här året. Var lite ensamt när mina närmaste vänner flyttade upp till Umeå och jag jobbade oftast. Men det blev en liten resa ner till Sockholm då min morbror fyllde 40 år.

* I oktober hände en hel del! Stefan hade sin 30årsfest och det är det västa jag har varit med om! Det kan man kalla fest! Sen var det dex i ljusdal. En behövlig helg med min Stina. Umgicks och festade en hel helg med Stina Mattias och Johan. Lika tervligt som vanligt!

* I November var vi på julgala med jobbet och hade en helt galen kväll. Så roligt att umgås på ett annat sätt än på jobbet bara.

* December var en hektisk månad. Hur mycket som helst att göra på jobbet. Johan fyllde år. Firade jul på olika ställen i en vecka och hade en rolig nyårsafton!

Känns som ett lyckat år! Bara hoppas på att 2008 har lika mycket att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: stina

jaa du .. 26:e januari .. då rockade man till två backar läsk :)

2008-01-03 @ 23:14:16
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var meningen att det skulle bli ljusbrunt, men det är snarare grönbrunt :/ skitfult. Pyss!

2008-01-04 @ 19:50:59
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0