En helg avklarad..

Jag måste beröma mig själv lite. Jag har klarat en hel helg utan godis, pizza, chips, max, mc donalds, alkohol och annat gotta! Tycker faktiskt att jag har gjort det ganska bra med tanke på att Johan har suttit här och ätit chips och dipp varje kvöll och igåt kom natta och sågen hit och dom å johan käkade pizza och kebab. Själv åt jag sallad. Skittråkigt för stunden men ack så skönt idag!
Johan har faktiskt dragits med lite han också. Fast han inte vill. men han är ju tvungen att äta den mat jag lagar och så tycker han inte att det är lika kul att äta chips och dipp när det inte är krig om vem som ska hålla i dippskålen :)

Nu ska jag ta tag och storstäda lie tror jag. Johan ska iväg och spela match så jag har inte så mycket annat för mig. Ska kanske träffa natta en sväng senare.
Igår kväll satt hon och jag å kollade på hotell i thailand. Eftersom vi bara har flygstolar och inget boende. Men det är skönt att veta vart man ska ta vägen när man kommer ner så därför tänkte vi boka några nätter på ett hotell så vi har någonstans att landa och varva ner och fundera på vart vi ska ta vägen.


och när man ändå höll på med sånt så var jag ju bara tvungen att beställa lite kläder också :) bla en jättefin klänning! Det är inte likt mig! Hoppas att allt är bra och sitter som det ska.

Kommentarer
Postat av: Nylund

Du, du kommer vara så less på slutet ska du se ;)

2008-01-06 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0