Förbereder kroppen..

inför resan nu. På alla möjliga sätt. Först en och en halv timme på gymmet å sen en halvtimme i solariet. Kan verkligen behövas med tanke på att om 18 dagar kommer jag befinna mig på betydligt varmare breddgrader.
Jag funderar på att köpa uppföljningen till detox som jag drack för några veckor sen. Det är en kur på 14 dagar. Det minskar sockersuget, driver ut vattenansamlingar och fettreserver i kroppen. Ingen av dom här kurerna gör jag för att gå ner i vikt direkt. Jag är inte och har aldrig varit tjock eller speciellt stor. Men jag får mer motivation till att träna och äta nyttigt när jag gör något sånt där samtidigt. Det är ingen diet heller utan man äter som vanligt, det är ett kosttillskott.
Ska fråga mamma lite fint om jag kan få det av henne nu innan jag åker. *blink blink* Jag vet att du läser :) och jag vet at du tycker att såna där saker är bra saker att lägga pengarna på.

Är det nån som har nå tips på någon god, nyttig och enkel mat? Börjar ta slut på idéer nu.

Kommentarer
Postat av: stina

jag åt en jättegod middag idag !! Kolla min matdagbok : )

2008-01-31 @ 23:23:25
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: sappe

vad ska du har för lyx och fly från detta skitväder?

2008-01-31 @ 23:58:37
URL: http://sandmark.blogg.se
Postat av: Lisa

Fy på dig!!!!!Tänk att du känner din mamma så väl=)Men vi får väl se om jag kan hitta nåt som duger på lördag sen jag har varit och tränat. Kramisar

2008-02-01 @ 07:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0