Fram och tillbaka..

känns det somjag åker hela tiden. Var till mamma och pappa i Växbo i lördags, åkte tillbaka till Gävle i söndags, till Bollnäs igen i tisdags och Gävle på onsdag och i morgon blir det bollnäs igen! Börjar bli lite less nu :)
Men det har ju varit pga roliga saker jag åker hem. I onsdags var det tårtkalas hos Johanna och på lördag är det fest. Mycket trevligt!

Idag har det varit jobb, träning och solning. Det är faktiskt ovanligt mycket att göra på salongen för att vara januari, nästan fullbokat hela tiden. Alla brukar ha panik att klippa sig i december innan jul och sen är det ingen som vill göra sig fin i januari. Men det är kul när det är fullt upp.

I morgon måste jag ut på stan en sväng och fixa lite kläder till på lördag. Har faktiskt sett lite saker som jag ska prova. Ska köpa lit smycken på HM oxå. Dom  hade fått jättemycket fina örhängen och armband. Sånt kan man inte ha för mycket av!
Nu ska jag fortsätta kolla på handbollen...

Kommentarer
Postat av: molle

fullspäckad vecka ser jag:D härligt! hoppas kroppen mår fint imorrn då :D de gör inte min ! hehe. ses!

2008-01-17 @ 22:47:04
URL: http://nogg.se/mollee
Postat av: stina

åh, jag vill oxå festa ju !!!
damn .. men en annan fyller ju o¨xå snart ; )
i helgen blir det nog en liten skvätt alkohol ändå. . tihi !

2008-01-17 @ 23:18:27
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0