Fredag kväll..

och jag ligger i Mattias säng och väntar på att dom ska träna klart så vi kommer hem nångång. Ska till mamma och pappa idag igen! Jävla flängande fram och tillbaka! haha! Ser fram emot johannas 20årsfest i morgon. Var länge sen vi festade tillsammans och vi brukar ha så jävla kul! Kan kanske bero på att vi kan flippa ur totalt! Och det även i nyktert tillstånd. Folk brukar faktiskt fråga om vi är fulla ibland när vi håller på tokar oss... Fast vi inte är de ;)
Jag köpte faktiskt lite kläder och grejer idag oxå. Har ännu en gång chokat  och köpt en klänning! Eller ja, det är egentligen ett linne men det är långt som en klänning- så jag räknar det som de! köpte oxå jättefina örhängen, halsband och armband. Så nu ska jag väl vara fin i morgon hoppas jag. Ser jag normal ut på någon bild som tas i morgon så ska ni få se.
Nu kurrar det i magen å det dröjer så länge innan vi är hemma och blir bjuden på nåt gott. Tupiskt! :)
Nej nu ska jag nog sova en skvätt så jag inte somnar i bilen.


Kommentarer
Postat av: säändie.

du kommer säkert att vara fin :) Japp, det kan vi, om du vill o kan? :) Puss!

2008-01-18 @ 18:56:29
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: stina

åh, hälsa Johanna från mig ! Å röjj ikväll :D
här i norr blir det oxå lite festligheter, sappe är på besök. Hoppas vi ses snart ! PUSS

2008-01-19 @ 15:54:37
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0