Guitar hero..

Jag och johan satt coh spelade hela kvällen igår. å kul var det för ÄNTLIGEN klarade jag den där jävla låten "talk
dirty to me" på hard. sen bara rullade det på. innan vi gick och la oss hade jag klarat 15 låtar på hard och 2 på expert. :) mycket nöjd måste jag säga. men... om jag skulle pova nu skulle det nog inte gå alls. hade nog enbart tur igår.. ont i fingrarna fick jag iaf!  

Pratade med min kära Helena igår oxå! Var hur länge sen som helst men ändå känns det som vanligt när vi pratar.. Det är så härligt med dej gumman! Hoppas att du kommer hit och lånar soffan i morgon natt.. Skulle vara så mysigt att få umgås lite med dig!



För tillfället är Johan på max med pappa Håkan.. Själv var jag så duktig så jag sa nej tack och stannade hemma.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vatusaaan. Åker de till max utan att fråga mig?

2008-01-09 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0