Härliga helg..

Hur kan det vara så skönt att få sova tills man vaknar av sig själv?
Och varför är man alltid så trött påfredagskvällar?
igår kväll kom mamma pappa och syster hit och vi lagade lite tacos. Eller inte så lite, jag tror att mer än hälften är kvar idag så det blir tacos idag oxå. Blev sent igår eftersom mamma och pappa skulle med ett tåg vid klockan 2 i natt. Dom har varit ner till Vetlanda och köpt en ny bil.
Idag blir det nog bara lugna puckar. Ska nog iväg och träna en sväng sen och kika på lite fotboll med pojkarna. Funderar på om jag ska synda och äta lite chips idag, det är ju ändå lördag.. Men har inte bestämt mig än.. Snacka om i-landsproblem! haha!
Systeryster har sovit här i natt så nu ska jag säga hejdå åt henne innan hon går till tåget. Hon vill skriva ett litet hej hon oxå. :)


Kommentarer
Postat av: Nylund

Jag hoppa sinte du syndade!?

2008-01-13 @ 20:26:02
Postat av: Johan

Hon gjorde de, åt chips ! =)

2008-01-14 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0