Jobba och yoga..

Blir väck i morse av att chefen ringer... Bara kliva upp och gå och jobba när dom ringer. En som var sjuk så de var en hel del som måste göras. och därför blev det jobb i morgon oxå. Men det är bara bra det. Kul när man har så fullbokat att man måste jobba extra i Januari! Dom på salongen är helt chokade med tanke på hur otroligt lugnt det brukar vara så här års. Som tack för att jag kom så snabbt till jobbet så bjöd Camilla på lunch, friterad lax på Depå, min absoluta favorit! Helt klart värt de!
Fick jobba en timme extra också innan jag gick hem. Sen var jag och Natta och provade på yoga. Å jag är helt enket kass på att slappna av. När man skullle sitta still och blunda i början blev jag helt snurrig. var tvungen att titta hela tiden. Men aldeles innan det var slut och man skulle ligga ner så gic det bättre. Är nog nåt jag måste träna på det där.
Så när jag äntligen kom hem på riktigt ikväll så var klockn närmade nio. bara att fixa lite mat och slå sej ner och känna sej nedslagen i soffan en sväng innan det blir sängen. Annars kommer jag aldrig komma upp i morgon.

Johan har försökt vaxat mina ben i kväll oxå. Men det gjorde ont så jag gav upp efter tre remsor. Får bli rakhyveln som vanligt.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!
Hur är det?
Om du är hemma något i helgen (lördag) får du gärna kika ner på lite fika, ska ut på kvällen också!

Kram

2008-01-23 @ 15:04:29
Postat av: Carro

En sån dag skulle praktikant-Carro behövts så Jona fick sova ut :) Imorgon gör jag sista dagen på Studio 8. Jag saknar er blondiner på Vanity, hälsa från mig!

2008-01-24 @ 20:15:34
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0