Mål i livet..

Syster, mamma och mormor var ju som sagt hit idag. Mor, syster, jag och Johan åt lunch inne på nian. Min favortit som vanligt blev det, friterad lax på depå! Under maten sat vi och pratade om.. eh.. ja skit rent ut sagt. Då berättar syrran att hon och pappa hade pratat om något man vill ha gjort i livet innan man dör. Och pappas mål var att han skulle lyckas fisa en gång för varje trappsteg när han gick ner för trappan på morgonen. Å då ska ni veta att det inte är en kort trappa. Rekordet hittils var tre trappsteg kvar! Så nära! haha!
Jag kommer inte på något speciellt som jag vill ha gjort innan jag dör. men jag har nog större mål än att kunna fisa en gång för varje trappsteg! Hoppas jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0