Mission impossible.?

Mamma kommer ner i morgon och vill ha hjälp att köpa nya jeans. Jag har oxå sett några fina som jag ska prova. Av erfarenhet vet jag att jeans inte är det klädesplagget som vill sitta bäst på min kropp. När jag ska köpa nya byxor så behövs det att jag har ett väldigt bra humör och tålamod den dagen. Ska jag vara helt ärlig så HATAR jag verkligen att prova jeans. Och dom flesta som brukar göra mig sällskap på stan HATAR oxå när jag ska prova jeans. Dom vet vilket helvete det är. Men man ska väl aldrig säga aldrig. Jag hoppas vi hittar några som vi blir nöjda och snygga med iaf!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har inget val....vi måste hitta byxor =)

2008-01-25 @ 22:43:34
Postat av: Jessica

Det var en tjej som hette "Sofie" eller något på Popp i topp. :)

2008-01-25 @ 23:30:24
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: stina

Jag är glad att jag inte befinner mig i gävle i morgon ; )
tihi, fast jag ska prova jeans här i ljusdal oxå, så här är det troligen inte ett dugg bättre, haha !

2008-01-26 @ 00:24:38
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0