nyårsdagen..

Hade en trevlig kväll igår. Lite parmiddag och mys innan det blev fest. Alldeles lagom mycke folk och nästan bara såna som man känner. så vill jag fira nyår fler år. Ett tack till Soffe och Molle som fixade festen.

Däremot så börade inte nyårsdagen vidare bra. Jag vet inte vad jag ska säga. När det blir så där mellan våra två bästa kompisar. Dom vi alltid har så otroligt roligt med. Så här skulle det ju inte bli! Jag hoppas att vi kommer kunna omgås som vi har gjort även i fortsättningen. Men det är inget som jag kan avgöra. Men ni ska veta att jag tänker på er! Ni är dom bästa för oss. jag vet att ni löser det på ert sätt och gör det bästa av situationen även om det inte kan bli som förr. Love you!



Jag och Johan på tolvslaget
image4



Värden och min snygga pojkvän
image5



Värdinnan/födelsedagsbarnet och jag
image6

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är ju för söta=)
God fortsättning på det nya året.
kram mamsen och pappsen

2008-01-01 @ 23:23:55
Postat av: stina

tack för att ni finns .

2008-01-02 @ 00:01:15
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: molle

naaw :D se där! va fina vi blev

2008-01-02 @ 01:53:29
Postat av: Anonym

Gulliga :) Hoppas att ni hade en bra kväll.

2008-01-02 @ 22:57:22
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0