Onsdag..

Är det idag va? Haha ska jag vara ärlig så skrev jag tisdag först! Håller inte koll på dagarna. Det går så fort så det känns som om jag hoppar över varannan dag ungefär.
Det gick bra på intervjun iaf. Skulle höra av sig mm ca en-två veckor.

Sen lagade jag fajitas idag! Så fruktansvärt gott! Det  är som tacos fast med kyckling istället för köttfärs och lite starkare. Blev lite över till luch i morgon oxå ;) Perfa! Efter maten åkte vi till Skutskär på 3års kalas hos Tuva, Johans kusinbarn. Gottgott fika. När vi hade fikat klart kollade jag och carro på varann, sen ner på biskvierna som låg kvar på fatet.
 Carro- "ska du ta en till?"
 Jag- "Mm, om du ska"

Sagt och gjort! Det blev en kaka till. Men om ni skulle ha smakat dom så förstår ni att vi inte kunde låta bli.
Tänkte att jag skulle träna när jag kom hem men så belev det inte! men jag tränade två ggr i måndags å så får jag köra extra hårt imorgon.

Nu måste jag nog sova snart om jag ska ta mig upp och till jobbet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahah så du åkte dit på kakor=)
Det är inte likt dig...det brukar ju vara chips och dip som gäller

2008-01-31 @ 08:07:39
Postat av: Carro

haha :) de där biskvierna var helt underbara ;)
nu ska jag köpa träningskort också.. går du på något pass? jag vill ha en passkompis :)

2008-01-31 @ 15:24:14
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0