Secrets show..

Phu! äntligen klar med städningen. Fast det är ganska kul när man får dona och greja lite så det blir fint oxå. och det blev det nu! Man känner sig så nöjd när man är klar och ser hur det blev.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Victoria secrets show. Dom är så jäääävla snygga! Så vill jag oxå se ut. Sa det till Johan igår, att så ska jag också se ut till sommaren eftersom jag ska va så duktig och börja träna i morgon. Å den fräckisen säger att det är omöjligt! Nu jäklar SKA jag ha snygg kropp till sommaren. Jag skulle vila se ut som dom, inte sjukt smal utan vältränad och fast kropp. Fast vem vill inte de....
Nu ska jag kika vidare och bli lite inspirerad och peppad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till gumman...Tror faktiskt att Johan menade att du är fin som du är =)
Kramar mamsen

2008-01-06 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0