Spännande..!

Jag såg för ett tag sen att Carlings här i Gävle sökte personal. Berättade de för några vänner som söker lite jobb å så. Tänkte tipsa dom lite. Sen kom jag på att jag jobbar ju bara ca 75% på salongen så jag kunde ju oxå lämna in en ansökan. Dels för kul eftersom jag aldrig har gjort det förr! Tjänsten på caligs var 75% och det har ja ju inte tid med så jag lämnade bara in en ansökan och skrev att jag sökte extra arbete. Å nu ringde dom!!! Ska på intervju på onsdag så önska mig lycka till!
Känns lite läskigt, jag har aldrig gjort något sånt här förr.. Men i vilket fall som helst så är det bra att skaffa sig lite erfarenhet. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Nylund

Lycka till!! det fixar du! :) men du är medveten om att du kommer missa våra bästa år va? Frågan är om det är värt det...

2008-01-28 @ 17:15:24
Postat av: syster

Grattis bigsister!! Hoppas du får det!
Lycka till :)

2008-01-28 @ 19:05:00
Postat av: Lisa

Lycka till gumman! Du vet att jag håller tummarna. Om inte annat så är det bra att få gå på en intervju. Kramisar

2008-01-28 @ 19:43:40
Postat av: säändie.

Grattis Johanna! :) Hoppas att det går vägen o att du får börja jobba där :) Håller tummarna. Puss gumman!

2008-01-28 @ 21:56:05
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: molle

Hääärligt :D hoppas den går bra! Fasen va kul att de ringde! Sitter på nålar själv nu också!
(: funderat nå mer över våra politiska aspekter sen i söndags? :P

2008-01-28 @ 23:04:20
URL: http://nogg.se/mollee
Postat av: molle

Jaa hehe, man blir upprörd! :D ja hoppas det jag med! hm, ja hur jag kommer hem från jag väl fixa isåfall! :) så länge det inte handlar om att komma samma dag! för tågen går ju 9 11 13 15 17 varje dag :) så då äre ju bara o åka dådå! men det tar ju 4 timmar! :) du får säga hur de gick imorrn sen ! :)

2008-01-29 @ 20:03:12
URL: http://nogg.se/mollee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0