Träning..

Är ledig idag men hade ändå ställt klockan. Visserligen inte särskillt tidigt men före nio vaknar jag inte av mig själv. Jag skulle nämligen till gymmet för att få ett personligt träningsprogram. Tjejen som skulle  vara min instruktör var jättetrevlig. Vi började med att disskutera hur mycket jag hade tränat tidigare och vad jag hade för mål med min träning. Hur ocfta och hur länge jag skulle köra varje gång. Eftersom jag är friör så är det otroligt viktigt att jag är stark i rygg och axlar. Så vi utgick ifrån det när vi gjorde programmet. Det blev väldigt mycket överkropp med det blir nog bra. Tog med några benövningar och lite för rumpan oxå, gör ju inget om den blir vältränad ;) När vi hade skrivit ihop ett program som såg bra ut så var det dags att prova och bestämma vikter. Hon visade och sedan provade jag och hon såg till att jag gjorde rätt och fick rätta vikterna. Allt gick galant! Kändes hur bra som hellst. Så nu ska jag köra på med det här ett tag och försöka klara av att öka på vikterna eftersom. Sen skulle vi gå igenom allt igen efter kanske nån månad och se om vi ska ändra något i programmet och så.

Känns riktigt skönt att ha något att gå efter när man är och tränar. Annars blir det lätt att jag hoppar omkring lite här och där och det blir ju inte så bra. Nu blir det ordning och reda och förhoppningsvis bra för min kropp och dess behov.


Ska dit med Natta en sväng i kväll och prova köra igenom allt ordentligt eftersom jag mest bara provade på allt idag. Vill springa en sväng oxå. Men nu ska jag göra lite mat först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0