Tvätt..

Alltså, egentligen är det inte så jobbigt att tvätta. Ändå väntar man till alla underkläder är slut och vätkorgen är överfull.. Då blir det tråkigt att tvätta, för tvättiden räcker inte till! Väldigt irriterande. Tvättade nu i kväll och när jag kommer in och ska lägga in det i torktumlaren så har tvättmaskinen stängts av för att det är slut på tvättider för idag! Tvätten var helt dyngsur och fortfarande full i tvättmedel. Suck! Och sängkläderna han jag inte tvätta heller. Varför ha en tvättid från 4 till 8 när JAG slutar 6? Dom borde väl tänka lite på mig oxå! :)
Har ju egentligen en soffliggande sambo oxå men... Tvätten tar jag nog helst hand om själv!

Kommentarer
Postat av: stina

ge din soffliggande sambo en rejäl spark i arslet från mig !

Åk till Koh Lanta om ni ändå är kring öarna å snurrar : ) paradis !

å du, du skrev mitt inlägg nr 400 : )

2008-01-24 @ 00:03:27
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Jessica

Okej.. vad heter den? Jag har inte startat ännu, börjar min hobbyverksamhet 1:a mars :) ligger vid Los Sombreros, porten bredvid, i samma hus alltså. :) Pernillas kroppsvaxsalong samt JL Hudvård är där nu, men det är kroppsvaxsalongen jag tar över.

Pussokram

2008-01-24 @ 02:03:58
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Lisa

Det är nog dax att du lär din sambo lite om tvättning....;)

2008-01-24 @ 08:04:41
Postat av: Johan

Jag har erbjudit mej flera gånger men hon vägrar låta mej tvätta =) hon säger bäst att jag gör de, finns en viss tvivlan på mej tror ja..

2008-01-24 @ 11:21:08
Postat av: Anne

Jag kan garantera att han kan faktiskt tvätta :). Låt grabben ta över tvätten vettja!

2008-01-24 @ 15:04:55
Postat av: Nylund

Men vad fan miraklet!!

2008-01-24 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0