Babysize..

Det finns EN sak som är bättre än att fynda på rea till kanonpriser. Det är att fynda på barnavdelningen!

Hittade två jättefina klänningar på barnavdelningen på Lindex idag. Eller ja, dom är lika fast en är svart och en är vit :) Men jag kunde inte bestämma mig. Det behöver man inte heller när dom kostar 98kr styck. Sen vet jag att jag ha en syster och en kompis som oxå kan ha kläder på barnavdelningen som nog gärna tar emot en av dom om jag bara vill ha den ena. Gillar den svarta mest nu (ovanligt? näe!) men jag tror att den vita kan vara riktigt snygg när man har fått lite mer färg på kroppen.. Helt perfa  är dom eftersom dom är längre bak och kortare fram.
Hittade även jättefina trosor men dom får ni inte se!

 

Nu ska jag göra min en smoothie och gå till boulongen.

Kommentarer
Postat av: Sis

Tänk va rätt du tänker ibland! :)

2008-06-02 @ 14:52:49
Postat av: Madeleine

Jag handlar också på barnavdelningen, det är där kapen finns :)

2008-06-03 @ 20:08:33
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0