Bevis..

Nyss damp det ner ett brev från skatteverket i brevinkastet. Jag tycker alltid att det är lite läskigt att få brev från skatteverket, inte för att jag brukar få det ofta men det är bara det att jag aldrig fattar vad dom skriver. Men nu stod det klart och tydligt  F-skattebevis.

Nu är det klart! Jobbade sista dagen som anställd i fredags och i morgon börjar jag jobba åt mig själv!
Läskigt? Ja. Roligt? Absolut!
Känns otroligt motoverande. Hade inte haft någon lust att jobba hela sommaren till den lön jag har fått det senaste året. Nu hoppas jag att det blir lite ändring på den fronten. Mer jobb blir det absolut men det har jag inget emot. Det är de här jag vill göra!
Det börjar faktiskt bli lite läskigt nu när jag fudnerar på alla papper och så. Jag som verkligen inte fatar ett skit av sånt. Men jag är ganska manisk på att hålla reda på papper och pengar så det ska nog inte vara någon fara. Skriva kassarapport varje dag och betala räkningar. Fixar jag de så har jag gjort min del.

Så önska mig lycka till nu! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

LYCKA TILL! Det kommer att gå galant! :D



Kraaaaaam

2008-06-30 @ 11:14:47
Postat av: [ S a n d r a . T o f ä l t ]

Lycka till stumpan! ;D

2008-06-30 @ 19:38:38
URL: http://sandratofalt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu hänger jag inte alls med. Vad är det du ska göra? :) Öppna eget? :D

2008-06-30 @ 20:31:39
URL: http://annacamilla.blogg.se/
Postat av: Stina

lycka till !!!

fast jag är inte avundsjuk på pappersarbetet för tusan :p

2008-06-30 @ 20:53:49
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till gumman!

Många kramar från mamma och pappa

2008-07-01 @ 07:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0