Effektiv..

Eftersom det inte blev mycket gjort på min lunch igår så får jag försöka vara lite effektivare idag.. Har varit och handlat lite så jag kan laga mat i kväll. jobbar till 7 ikväll oxå och konsum stänger sex. Då måste man passa på på lunchen :) Men fy farao vad mat är dyrt! Handlade 4 saker nu så jag ska kunna laga middag; 134kr! För en dags mat.. Det är ju billigare att äta ute varje dag.. Men så kan man ju inte leva.. Så jävla tråkigt bara att även om vi åker och handla på oss mycket tycker vi, så fattas det alltid lite småsaker varje gång man ska laga mat. Så då blir det runt en hundring varje dag ändå... Tror inte att dom som bor hemma fattar vad mat kostar. Jag kan ärligt säga att jag absolut inte trodde att det var så här dyrt när jag bodde hos mamma och pappa...

Nu har jag stoppat i mig lite mat.. Så tillbaka till att vara effektiv, nu blir det torka golven så det blir lite städat och fint. Johan dammsög igår så nu är det min tur att göra min del :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jo men är man så dum så att man håller på med aktier så är man ;)

2008-06-04 @ 14:32:39
URL: http://evc.blogg.se
Postat av: Ellie

Måste bara säga att bilden du har (på sidan) är väldigt fin!

Ha en bra dag du med!

2008-06-04 @ 14:35:44
URL: http://evc.blogg.se
Postat av: Stina

pihi, sorry för att jag snodde din dyrbara tid på lunchen igår ;p
jag har iaf diskat och plockat undan idag på min lunch .. sen ska jag tametusan släpa med mig salongens dammsugare hem efter jobbet !!

2008-06-04 @ 15:40:36
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0