Home sweet home..

Alltså jag fattar inte hur vi har överlevt de senaste 9 månaderna!
Du och jag Stina. Käkade lunch i en timme idag, sen har vi varit ute och gått i lite mer än en timme. Ändå står vi kvar utanför porten i en kvart och fortsätter prata innan vi kan slita oss :) Att vi alltid har så mycket att prata om! Helt otroligt!

Gick lite halvt vilse i Villa staden i kväll och kollade på massa fina hus som vi ska bo i när vi blir stora och rika. och vi ska bo i samma hus. inte ett varsitt. Vi kanske ska ha två men då ska vi dela på dom så vi bor i båda, båda två. Fanns så många fina..
Nu vill jag verkligen inte bo i en lite lägenhet mitt i stan. visst är det lämpligt och har många fördelar det ocå men jag är inte någon stadsbo! Jag är ju för sjutton en skogsjänta ända in i själen egentligen.
Vem försöker jag lura egentligen? Bara att inse att jag aldrig kommer gilla att leva "bigcitylife"
Efter att ha sett alla stora fina hus får jag cellskräck här hemma. Därför blir det en tripp till Hälsingland och Växbo i helgen. Mamma och pappa är i Norge oxå så huset behöver bli lite ompysslat.
Att åka "hem" dit och vara själv där en hel helg är nog den bästa rehab som finns... Bara jag, skogen och peppe och piraten (hunden och katten)..

  

   
Visst ser de mysigt ut?
Det här kommer alltid vara hemma för mig..

Kommentarer
Postat av: sis

Jag är ju faktist också hemma!! ;) Jobbar från 11-15 men sen kan vi kanske sooola? :)

2008-06-04 @ 19:09:35
Postat av: Stina

FLÅDIGT LÅDHUS !!! :D

2008-06-04 @ 23:19:11
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0