Shopping..

I helgen blev det mycket shopping. Vi skyller på att det är rea överallt. Jag tror det slutade med en klänning, en byxdress (shorts och skjorta som sitter ihop) två par skor, ett par chinos, två linnen, en parfym, ett par solglasögon, ett par örhängen, badumsmatta och handdukar, dvd och cd boxar. Sen var det nog slut. i vilket fall som hellst så slutar vi räkna där..
Linnet är från hm och kostade 98kr. Mina nya chinos är från gina 149kr på rea.
Skorna är från skohuset eller vad det heter i valbo och kostade 99kr!

 Supersnygga solisar från Indiska. 39kr. Älskar pilorbrillor!

Ännu en bild på skorna.En stolek för stor men vad gör det när dom kostar 99kr !

 Parfymen luktar superfräscht. Från hm 39kr. Håller verkligen doften hela dagen! Det är inte vanligt när det är billiga parfymer.


Säga vad man vill om att jag har shoppat mycket. Jag har gjort en hel del kap!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hejja Jona, hejja Jona, hejja Jona !!

Hon är på G :D

2008-06-30 @ 20:55:22
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu har du allt gått i den hårda skolan;) en dag på stan med mamma och mormor kan väl inte sluta på nåt annat sätt,,,,,,,,,

Det var ett tag sen jag såg dig shoppa så mycket.

Roligt gumman.

Kram

2008-06-30 @ 21:31:17
Postat av: Ida Legeryd

Ja, visst är det?! ;D Det finns verkligen ingenting bättre! Haha. Jaså, vilka är det? Vem har du hört det ifrån? :) Kram

2008-06-30 @ 22:22:41
URL: http://idalegeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0