Sol och shopping..

Idag ska jag verkligen njuta av att vara ledig!
Det är så ljust på morgonen nu så jag kunde inte sova längre än till 8 ändå. Så nu ska jag ta och plocka ihop här hemma. Jag har stökat till så otrolligt mycke så nu får jag ta tag i det. Sen ska jag ta en sväng på stan. Känns som det va länge sen. Något ska man väl kunna hitta. Vill ha ett par skor, se är jag i stort behov av nya underkläder. Men det blir ingen lång runda på stan när det är sånt här härligt väder. Känns som man måste passa på att njuta varje sekund när solen är framme..

Och ni som vill veta resultaten från helgen så blev det 2 Mvg 3Vg och 1G. sen gjorde jag ju inte alla moment så jag har tre saker kvar att göra i höst. Men betygen blev mycket bättre än förväntat!

Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

fin blogg!

2008-06-02 @ 09:24:29
URL: http://ampele.blogg.se
Postat av: Carro

åH, grattis :) va duktig du är !

2008-06-02 @ 10:02:49
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: Anna-Carin Björklund

Grattis till de fina betygen Johanna !
Du är jätteduktig och har verkligen känsla och öga för detta yrke.

2008-06-02 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0