Förebild..

Sandra Tofält är en av dom starkaste personer jag känner. Hon om någon är en bra förebild. 20 år, tvåbarnsförälder och tar studenten i vår. Det är så otroligt starkt av dig att klara av det. Jag vet hur mycket skit du har fått tagit på grund av dina beslut att skaffa familj så tidigt. Allt tjat om att förstöra livet osv. Vem anser sig ha rätt att dömma någon så?
När du väl står där med polisbrickan i handen (jag vet att du kommer klara det) då kan du skratta dom rakt i ansiktet! HA!


Tidningen Ljusnan gjorde ett reportage om henne. Här kan ni läsa artikeln.




Kommentarer
Postat av: s ä ä n d i e.

Men gumman, vad rörd jag blir. Helt blödig. Så fina ord som värmer så in i bombens. TACK gumman, TACK!! Du anar inte hur glad jag blev nu! Precis, de kommer stå där som några fån & det kommer vara deras liv som är förstört!! haha. Pussss!

2008-03-26 @ 17:30:24
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0