Javla idioter!!

Fattar inte hur folk kan va sa javla dum i huvudet! Bland det forsta man lar sig som liten ar vad som ar DITT och vad som ar MITT. och det som inte ar ens eget ger man FAAN i! Men tydligen sa finns det vuxna javlar som fortfarande inte har lart sig det!
SKA DET VARA SA JAVLA SVART ATT LATA BLI ANDRAS SAKER?????

Om jag skrev exakt vad jag tyckte och tankte om er just nu sa skulle det vara jag och inte ni som fick ett samtal fran polisen.. For det ar inga snalla tankar ska ni veta!

Sa alla ni som inte kan ge fan i andras saker, DRA AT HELVETE!



Pratade med mamma for tva dagar sen och da hade vi fatt brev om att vi hade haft inbrott i vindsforradet, Darfor detta negativa inlagg. Fattar bara inte hur javla dum folk ar egentligen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah trodde inte att du hade ett sånt ordförråd =)
Du ska se att allt ordnar. Pappa ska ringa försäkringsbolaget i morgon och prata med dem så att vi vet vad som ska göras.

2008-03-02 @ 16:30:02
URL: http://johannawestberg.blogg.se
Postat av: Mamma Anne

JÄLVA IDIOTER!
hade lillesyster fåttt varit husvakt hade allt ordnat sig.. fnisss!

2008-03-03 @ 00:32:14
Postat av: Carro

Det var inte fårn Mamma Anne, Det var från Mig, haha !

2008-03-03 @ 00:37:01
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: Lisa

Tyvärr gumman så är det allt för vanligt idag att barn inte får lära sig vad som är DITT och MITT.

2008-03-03 @ 07:47:54
Postat av: Anne

Fy va trist med inbrott. Det va väl inte vad ni ville höra när ni är på semester. Hoppas ni kan njuta av resten av tiden utan några störande moment. Idag när vi vaknade i Gävle så var det vinter igen. Allt vitt o fint faktiskt. Stor kram till er!!

2008-03-03 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0