Lite piggare, lite ljusare..

Börjar äntligen känna mig lite piggare. Näsan är totalt ur funktion men det får man leva med. Är helt underbart skönt att det börjar bli lite ljusare ute. Och helt underbart att jag äntligen är lite ljusare i håret! Eller ja, jag är väl redan så ljus man kan bli men nu är utväxten borta! Försöker vara lite snäll mot mitt hår nu så jag gjorde blekta slingor och sen en vanlig bottenfärg. Känns faktiskt helt okej. Jag är lite fjantig på så sät att jag alltid tycker att jag är gul i håret (blondinsyndrom) men nu när jag är någorlunda brun i huden så gör det inte så mycket att jag har en lite varmare nyans på håret.

Nu har jag jobbat två dagar så nu är man ledig i en vecka :) vi ska ha stängt över påsken för båda cheferna åker bort. Det är inte så roligt att stå och jobba själv så då är jag ledig istället!

Ska nog ta tag i pappren från polisen i kväll. Gå igenom allt som har blivit stulet. Grrr! Inte ett dugg kul! Måste fixa lite mat oxå så det är bäst jag sätter igång.
Förresten, ska ut och shoppa lite nya kläder på torsdag inför kvällens utgång. Någon som har nå tips på något snyggt jag kan ha på mig?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ta hand om pappsen nu när han kommer själv ner till den stora staden.....har skickat rikskuponger med honom så han kan bjuda dig på lunch.
Kraam mamman

2008-03-19 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0