Nai harn..

Antligen vaknade vi en morgon och det var bla himmel! kanns som det bra var de dom forsta dagarna. Vi bestamde oss for att aka till Nai harn beach som vi har blivit tipsade om. Efter en taxiresa upp och ner for bergen sa var vi antligen framme. Vilket paradis! Ar lite arg pa att jag lysnade pa alla som sa att man inte kunde bo vid Nai harn beach, for det kunde man visst de!
Vi fick iaf en helt underbar dag med sol och bad och inte allt for fullproppad strand. var lagom med folk. Johan och sagen har kopt olja som dom lag och stekte med, jag och natta snodde lite vi oxa, men vi smorjde forst in oss med solskydd :) hihi en aning onodigt att anvanda bade och kanske! haha!
Killarna kopte en varsin snorkel oxa innan vi akte sa dom tva sag vi inte mycket idag. bara 2 rumpor dom guppade upp och ner och tva snorklar som stack upp. Dom lyckades hitta en sjogurka oxa! som dom la ner i en pase och tog med och visade oss. den stackaren!

nu ar vi i patong och ska shoppa lite. killarna ska val ha annu fler fotbollstrojor och jag och natta ska ha vaskor :) var har och shoppade iga oxa me pengarna tog slut haha! idag har vi lite mer med oss...

Har ar lite bilder fran idag oxa.. enjoy!

      

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fyyyyyy vad jag blir avis på er!!!!
Men vad härlig att ni har fått lite sol igen. Ser ju helt underbart ut på den där stranden. Det är bra att ni kollar upp lite olika platser så att jag vet vart jag ska åka när jag blir stor nog att åka ;)Nu längtar jag faktikt efter er.... och vi vill gärna se lite mer bilder....Har du pengar kvar på mobilen så jag törs ringa????
Många kramar tilll er alla från mamma Lisa

2008-03-05 @ 15:13:03
Postat av: Lisa

Johan!!! Jag tycker nästan att Johanna ser brunare ut än dig =) Nu måste du nog pressa lite till.
Kram på dig

2008-03-05 @ 15:17:12
Postat av: Carro

Jäklar i mig vilka brunisar ! Nu blir jag aaaavis.. Sågen ser ut att leda överlägset :) Hur känns det då brorsan?
Tänkte bara hälsa att MAX brann upp i förrgår. Men som tur är så finns det ju två. Hihi!
Take care

2008-03-05 @ 16:39:18
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: säändie.

Shit vad bruna ni har blivit :) O vilket paradis. Jag är så avundsjuk! Självklart får du komma & hälsa på mig gumman :) Vi ska ju även ut & festa också, det har du väl inte glömt? :p Tack för att du bryr dig. Kan förklara allt sen när du kommer hem. Njut av den sista tiden i Thailnad nu :D Vill se bilder sen när du kommer hem. :) Kraaam!

2008-03-05 @ 16:44:19
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: stina

åh, äntligen en update !!
Jag hoppas oxå att jag piggar på mig tills i morgon .. vill ju jobba när jag är hemma.
Åker hem på söndag, lr hem, tillbaka heter det väl, NU är jag ju hemma. Så vi hinner nog tyvärr inte ses .. när kommer ni hem ?! tiden går ju så fort ..
by the way, Nai Harn är ljuvligt ! PUSS och hälsa alla !!

2008-03-05 @ 17:18:52
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nylund

Mcdonalds

2008-03-05 @ 18:29:40
Postat av: Nylund

Mcdonalds

2008-03-05 @ 18:30:45
Postat av: Nylund

okej detta var sista jävla gången jag skrev på en blogg! funkar ju aldrig!!!

2008-03-05 @ 18:32:12
Postat av: Anne

Det ser helt underbart ut :) Det ser då ut som om ni skulle haft solsken varje dag så mycket färg som ni har fått. Nu är det min tur att packa, åker imorgon natt.Ska verkligen bli skönt med sol o värme nu. Ha en fortsatt bra vecka, kram till er alla!!

2008-03-06 @ 09:12:38
Postat av: Anne

Oj va bruna ni är, man kan inte tro att ni har haft nå moln på himlen. Undrar om ni längtar hem ;)Nu är det min tur o packa, åker på lördag morgon. Ska verkligen bli skönt med semester efter det som hänt här hemma. Ta väl vara på dagarna som är kvar o njut! Kramar till er alla!!

2008-03-06 @ 09:25:31
Postat av: Anne

Oj va bruna ni är, man kan inte tro att ni har haft nå moln på himlen. Undrar om ni längtar hem ;)Nu är det min tur o packa, åker på lördag morgon. Ska verkligen bli skönt med semester efter det som hänt här hemma. Ta väl vara på dagarna som är kvar o njut! Kramar till er alla!!

2008-03-06 @ 09:26:15
Postat av: Lisa

Skicka ett vykort till farmor Eivor!
Hästhagsvägen 7
82158 Rengsjö
Hon blir ju så glad om hon får ett sånt..och det kostar så lite.
Puss och kram på er från mamma Lisa

2008-03-06 @ 15:26:17
Postat av: stina

har skrivit till dig på efterfesten !!

2008-03-07 @ 09:37:49
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0