Nytattuerad..

Forlat mamma och pappa for att jag inte fragade forst! Har lite daligt samvete men nan gang maste jag val borja bestamma sjalv oxa :) Men det var bara sterila saker och jag fick se att han tog en helt ny nal och sa. Lovar att det var en serios kille sa du behover inte vara orolig mamma.

Det ar bara en liiiten stjarna pa insidan benet/foten. Johan har oxa fatt sin forsta tattuering. MAN UTD saklart, vad annars. Sagen gjorde en pa insidan armen oxa. natta tog den lite skonare varianten och fixade haret. sa nu ar det langt och svart.

Sista kvallen i kvall. Fy jag vill inte aka hem! jag och johan hade en vaska tillsammans nar vi akte hit och nu har vi tre stora vaskor. Har blivit en hel del shopping den har resan. men da har jag handlat mycket till andra oxa. Sorry johanna men jag hittade ingen cool magvaska at dig! vi har letat men det finns bara fula och trakiga! det passar inte dig :)

Gar inte att lagga in bilder har heller sa ni far vanta tills jag har kommit hem. pa onsdag lovar jag att lagga upp manga bilder! Nu maste vi njuta av den har sista kvallen. Ses och hors i sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

SUCK =)
Vad ska man säga...det är klart att du bestämmer själv gumman men man är ju så rädd att ni ska få nån smitta när ni gör sånt där utomlands.
Jag längtar efter er nu....ska bli riktigt skönt att få hem er till Sverige. Antar att mamma Anne har varit lika orolig som jag när man läser om såna här saker och för att inte prata om er MOPPE-tur usch inte konstigt att man är orolig.
Njut nu av den sista dagen så ses vi snart.
Många kramar från mamsen

2008-03-10 @ 15:21:25
Postat av: Carro

Vad aaaavis jag blir. Jag vill också resa, äventyra, tatuera mig, vara kär och bli brun. Jäkla skitungar :P
Hoppas resan hem går bra. Hälsa alla :)

2008-03-10 @ 16:48:16
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: Nylund

Åh! synd då..jag hade lätt haft dne varje gång jag skulle gått ut. med stolthet!!

2008-03-11 @ 10:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0