On the airport..

Nu siter vi pa bankoks flygplats. Har redan akt minibuss till pukets flygplats i 1,30 tim sen vantat dar pa flyget hit, flygit en timme och sen vantat har i tvaa timmar. nu ar det bara en timme kvar till vi far satta oss pa det sista och drygaste flyget hem till sverige. en resa som kommer ta ca 10 timmar. Aar inte ett dugg kul.
Men helt arigt saa kanns det helt okej att komma hem till sverige ige. Jag har saknat min egen sang. och nu ska man plagas en natt pa flyget. har iaf kopt thailandska aksjuketabletter saa jag hoppas att jag kan sova av dom.

Vill vara hemma nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är ni äntligen hemma och det lät som om hela hemresan har gått riktigt bra. Ser fram emot ert besök på lördag.
Kram mamsen

2008-03-12 @ 10:55:30
Postat av: Nylund

Miss you! Är skitmkt spännande som händer på våra bästa år! Uppdatering då vi ses ;) puss

2008-03-12 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0