Påskhelgen..

Vi åkte hem till mor och far på fredagen. Men först hade pojkarna innebandy träning i Norrsundet. Och eftersom det är nästan halvvägs hem så var jag och Johanna tvungen att följa med. Vi spenderade en och en halv timme i bilen. Lekte lite polis och så :) Mycket trevligt måste jag säga! haha!

Fick en överraskning igår kväll oxå. Lilkusinen kom och hälsade på från Stockholm! Han blir så stoor! Inte en 2 år än och springer och pratar för fullt. Han förstår allt man säger och svarar helt riktigt. Han är så duktig! Han har lärt mig skillnaden på en traktor, grävare, hjullastare och sopbil och timmerbil :) haha! sötnos!

 

image102






Idag återvände vi till gävle iaf. Middag hos Håkan (johans pappa) och Madde. Sen var det ju livsviktig Unitedmatch enligt killarna så jag fick snällt följa med och sitta där med matchtröja och hela kittet. Men vad gör man inte för laget :)

Ja och nu ligger jag här. På ett täcke på golvet med datorn som sällskap. Tvn och soffan är occuperad av Johan och Mattias. Tv spel är det enda som gäller, jag ska vara glad att jag fick datan iaf. För egentligen vill han ha datan oxå och göra några tryck på fm medans han spelar tvspel. Men nån måtta får det väl vara! :) Eller hur!?


Just ja, påskägg har jag fått oxå! Vi fick ett varsitt fullproppat ägg med godis av mamam och pappa sen fick vi ett ägg med godis och biobiljetter av Anne. Och när vi var till Håkan och madde fick vi ett paket med presentkort på Churtstreet saloon (restaurang) så vi kan gå ut och äta och dricka lite gott någon kväll.
Tack så jättemycket för allt!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha! Så sant så sant :) har du haft en bra påskhelg?

2008-03-24 @ 11:34:38
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0