Torsdagens utgång..

Som sagt så började torsdagen med en shoppingtur med Johanna. Hittade inget annat än några armband så vi tog med oss Natta och drog ut till Valbo i hopp om lite bättre shoppinglycka där. På mindreän en timme var vi klar. Jag hade iaf lyckats hitta en kort jacka/tröja som natta och Johanna tjatade på mig. Jag tyckte att den var lite dyr (299:- ja jag vet, jag är snål när det gäller kläder) men eftersom jag inte var så pigg så orkade jag inte med deras tjat så jag köpte den ;) bra var det eftersom jag ite hade något att a på mig på kvällen, så den fick det bli!

Johan och Matte kom och hämtade oss i Valbo efter jobbet sen väl hemma så deckade jag och Johanna på soffan. Killarna gick till solariet och på hemvögen köpte dom med sig lite donkenmat :)
Sen var det dags att börja göra sig i ordning inför kvällen, Färgade mattias hår och pysslade på lite. Pang sa det så var klockan 21, dags att gå och ta stämpel och sen började folket ramla in här hemma. så när klockan var 22 öppnade jag vinflaskan. inte ett dgg sugen på att dricka alkoholhaltiga drycker så jag övergick snart nog till ett glas vatten. På slicken sen var det mycket folk. Dryga folk. Fulla folk. Otrevliga folk. Antagligen bara för at jag var nykter. så det var ingen riktig höjdare. Donken (för andra gången idag) innan vi gick hem var nog bäst ;)




Mina två älsklingar Johan och Johanna Nylund


 


Nylund, jag och Mattias




Jag Elin och Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0