Äntligen!

Nu är större delen av gesällen avklarad. Ska dit i morgon oxå men det känns faktiskt lugnt. Jag är imponerad över mig själv för jag har inte varit ett dugg nervös på hela dagen. Allt utom färgen kändes bra. men man vet ju aldrig vad dom där nedrans dommarna tycker. Helformen blev inte heller perfekt men det var de sista jag gjorde idag så det har ju sina förklaringar till varför det inte blev tipp topp. Nu kan jag snart äntligen lägga den här delen åt sidan. Känner mig flera kilo lättare när den här bördan inte tynger mig längre.

Jag har haft så mycket spänningar i kroppen på sista tiden.
igår gick jag till Boulongen och lade mig på en filt och gjorde ritningarna till i helgen. När jag äntligen va klar så satte jag ipoden i öronen, lade mig ner i solen och lyssande på "talking about a revolution" och bara slappnade av, då kom tårarna. Jag vet inte varför men det var väl bara massa spänningar som släppte. Så jag låg kvar, drog på mig brillorna och lät tårarna rinna en stund. Skönt.

Har tagit ledigt på måndag så jag ska kunna ta igen mig lite efter helgen. Ser fram emot måndagen så enormt mycke!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan. Johan har gått till Patric och Elin. Känner mig tråkig som inte följer med men jag kände att det skulle vara skönt att vara själv någon timme...

Kommentarer
Postat av: Stina

Man är inte tråkig bara för att man vill vara hemma en kväll !! :p

2008-05-31 @ 22:41:01
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Ida Legeryd

Jag köpte den på Gina ;) Det är egentligen en kjol, men går även att använda som klänning. Den finns i alla möjliga färger! :)

2008-06-02 @ 10:02:54
URL: http://idalegeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0