Helg igen..

Visst, det är jätteskönt med helg men det går så himla fort! Jag hinner inte med.

Igår hade vi en jättemysig kväll med Stoffe och Molle. Vi var ut och åt på Olearys och snackade lite skit bara. Hur trevligt som hellst. Så i kväll blir det grillning hos dom. Börjar bli hungrig så jag hoppas att killarna kommer hem från golfen snart så vi kan åka dit och börja grilla snart. Den här gången måste det gå bättre än sist iaf! haha!
Typiskt att man ska fylla 20 på en söndag... Tråkigt! Jag kunde väl ha fyllt idag istället så jag kunde ha köpt en flaska vin tills i kväll. Men nej då det får bli Ramlösa. Jag tänkte faktiskt köpa sån här cider som finns på vilken mataffär som helst men när jag aldrig har handlat de eller en 3,5a sen jag fyllde 18 så ska jag banne mig inte göra det två dagar inna jag får gå på systemet heller!

Kommentarer
Postat av: Nylund&Sören

G R A T T I S! !

2008-05-25 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0