Lång dag..

Känns som jag har hunnit med mycket idag. klev ju som sagt upp klockan sju. Det var kanske lite väl tidigt men det gjorde inget. Det gick bra på banken oxå. Verkade inte som det skulle vara några problem nu. Riktigt skönt om man får det klart. Skulle få klart besked nästa vecka..
Efter banken gick jag till Stina. Helt underbart att hon bor här igen och inte 50 mil bort! Vi gick på stan en sväng, jag hittade 2 kjolar! Jättefina och priset gjorde dom ännu finare! En svart och en turkos.
            


Sedan gick vi till Waynes och åt varma mackor och sedan slank det ner en kladdkaka oxå. Vi satt där i nästan två och en halv timme.. Vi har mycket att prata om nu!!
- Det är ju inte den utan det! haha klockren kommentar av mig idag!
Och ja som sagt vi delar allt! Å då menar vi verkligen allt oxå. Allt som är mitt är ditt! Haha

image170



  
Nu ska jag ta och städa lite innan Pussycatdolls börjar och sen blir det dubbelavsnitt av sex and the city!



Kommentarer
Postat av: Stina

"det är ju inte den, utan Det"
Så jävla klockrent ! hade inte kunnat säga det bättre själv :D

2008-05-21 @ 21:51:52
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0