Morgonmorgon!

Just nu skulle dagarna behöva vara sisådär 5-6 timmar längre... Dom räcker inte till. Jag bor, tränar och jobbar i samma hus. Alltså skulle jag kunna springa hem flera ggr varje dag men.. Just nu är livet planerat timme för timme. Är ju faktiskt lite komiskt när man bor tillsammans med sin pojkvän ändå har man inte pratat med varann sen i söndags förens igår när vi springer på varann på baken! Haha! Sen han vi faktiskt säga några ord när vi kom hem båda två vid tio i går kväll. Dock var det inte många ord eftersom Johan börjar tidigt och har ganska lätt för att somna på kvällarna. :)

Jag hade ställt klockan på 7 i morse för det skulle verkligen behöva städas här. Men när jag väl vakna kom jag på att grannarna antagligen inte skulle bli så glad om jag drog igång dammsugaren vid 7. Så jag slog igen mina två blå en timme till.
Så nu har jag varit vaken i en timme snart, börjar bli dags för jobbet. Jobbar till fyra, då har jag en lucka en timme för att vi ska kolla på en lägenhet, sen jobbar jag en timme till mellan fem och sex sen ska vi till Bomhus för att prova lite baluppsättning på Therese.
Sen ska det väl förhoppningsvis bli någon timme över för att bara vara hemma.
Ledigheten i morgon är efterlängtad! Även om den oxå är lika fullbokad så är det mesta roligt i alla fall.


Nu måste jag kila..


Förresten så hade jag besök i tisdagskväll. HELLAN OCH STINA! TAck för en underbak kväll älsklingar!
I miss the old times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0