Nerver..

Okej, sånt här ska man inte berätta, säg inge till Johan, men jag satt själv hemma och ändå kollade jag på champions league finalen. Fast jag inte behövde. Men det kunde ha blivit de sista jag gjorde i livet för sjutton så nervös jag blev! Hjärtsnörp! Psykiskt påfrestande på riktigt!
Kan inte fatta hur man kan stå där och lägga en straff med den pressen på sig! Jag skulle ha dånat av!

Meen nu kan jag andas ut och se fram emot att Johan kommer hem. Hade det inte gått uniteds väg i kväll så hade jag sprungit till sängen och dragit täcket över huvudet fortare än kvickt nu! För Johan är inte nådig med orden när dom förlorar.. Jag blir faktiskt rädd för han då.. Men nu har jag en överlycklig pojkvän! Garaterat! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag förstår dej ;)
måste väl erkänna att jag satt å tjuvkika på aftonbladet jag med, men mest för å veta om jag skulle förbereda mej på en överlycklig eller en mycket aaaaarg pojkvän ;)

2008-05-22 @ 00:06:12
Postat av: Stina

Lucky you ; )

2008-05-22 @ 00:13:12
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: molle

hehe , du på banken . kände dig så liten :D de var sött tyckte jag! :P va hände med våran träff idag då:P ? hehe. vårruset gick finemangens! Lite schleten nu bara , gymmade igår , så har sjukt mkt träningsvärk! Händer till helgen? pusse!

2008-05-22 @ 00:14:37
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0