Vår i kroppen? Näe!

Hemma igen.. Riktigt skönt att träna så här på morgonen. Nu ska jag iväg til jobbet snart. Skulle egentligen vara ledig idag men det var så fullbokat så jag fick jobba idag oxå. inte mig emot. Eller jo just idag hade jag kanske behövt varit ledig men i slutet på nästa månad är det roligt.

Kan någoon förklara för mig hur jag kan vara så trött? Jag ha varit helt slut hela helgen. Somnat före tolv och sovit till runt 11 tiden på morgonen. I går var jag helt slut när jag kom hem från jobbet. Somnade på soffan vid halv tio sen väckte Johan mig och tyckte att jag skulle lägga mig i sängen om jag skulle sova. Så klockan 22.00 låg jag i sängen igår. ändå tog jag mig knappt upp ur sängen när klockan ringde 7.30. vad är de för fel då? det är ju vår ute! Då sa man vara pigg! Men det verkar inte min kropp förstå..

Btw så älskar jag mina nya träningsskor! Tack världens bästa morfar! Och min nya ipod och träningsarmbandet til den (ni vet en sån som man har ipoden i när man tränar runt armen) Tack världens bästa Johan!


Jag ska oxå passa på att säga förlåt till alla nära och kära. Förlåt i förskott. Den här veckan kommer jag inte vara ett dugg trevlig och social. Jobbar alldeles för länge, alldeles för många som ska klippas hemma och alldeles för mycket att vara nervös för. Så vi ses och hörs nästa vecka. För att undvika onödiga irritationer.


Nu ska jag göra mig en Gi-macka och gå till jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte be om ursäkt. Koncentrera dig på det du har framför dig du. Klippningar av nära och kära kan gott vänta ;)
Kram

2008-05-27 @ 12:12:18
Postat av: Sara

Hej! Såg att du sökte gesällmodeller?? Har du hittat någon till den fria damklippningen?? Antar att du har gjort det eftersom provet är snart. Men det skadar ju inte att chansa :)

2008-05-27 @ 19:37:10
URL: http://boddanslilla.blogg.se
Postat av: Carro

Förstår att du är trött. Du har ju knallat över 20-sträcket. Kanske är det rent av ålderskris du börjat få? Haha :)
När ska du smula iväg till sysmstemt för första gången då?

2008-05-27 @ 22:36:42
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: Stina

tack för två mysiga kvällar.
*hjärta*

2008-05-28 @ 23:25:26
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0