Alone again..

Ja då kom man hem till en tom lägenhet igen,.. Har dränkt mina sorger i brun-utan-sol nu. haha!
Det märks att man inte vill vara hema själv. Idag gick jag direkt till stinas salong efter jobbet och så fixade vi håret på varandra igen.. Men när klockan va 23 och vi skulle gå hem så skulle jag kunna fortsatt bara för att slippa gå hem till en tom lägenhet..

För en gångs skull blev Stinas hår inte en katastrof! haha missuppfatta inte de där nu men hennes hår har en förmåga att jävlas när man försöker göra det ljusare. Den här gången gick det riktigt bra! Jag vill gör slingor och tona det igen nu men jag tror inte att hon har nå hår kvar då eftersom vi gjorde en avfärgning, blekta slingor, bottenfärg och toning nu på samma kväll :) Så nu är det bara börja bygga upp för att kunna bryta ner håret igen haha!

Mitt hår fick ännu mörkare bottenfärg och ljusa slingor.. och två tvättningar med djuprengörande shampoo! haha superblekt hår+svart sprej-färg = inte bra! haha! varken mitt hår eller mitt ansikte gillade att vara Kiss! haha lördagen har resulterat i grådassigt hår och oren hy. Undra hur deras hy såg ut egentligen?

Nej nu ska jag leta mig till en tom och kall säng om jag ska orka upp i morgon bitti..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Fia

Aaa, helt galet snygg :) Hoppas håret blev fint!

2008-11-04 @ 08:29:35
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: mamma

Haha vilken tur att du dränker sorgerna i brun utan sol. Spännande att se hur ditt hår blev.

Kram mammsen

2008-11-04 @ 09:07:18
Postat av: stina

Jag är ljuuuuuuus .. och sjuuuuuuuuuuuk !

Kanske fick en allergisk reaktion ändå i form av förkylning :p



Men du, vi vågar köra på en slingning till :p tror du inte ??

innan helgen ;p

2008-11-04 @ 13:20:59
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: sappe

hahaha din bollnästjej!! Nej hamilton skulle vinna, eftersom han blev snöpt på segern förra året!!

2008-11-04 @ 16:23:47
URL: http://sandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0