Bedtime..

haha nu ligger jag i en halvt renbäddan säng. Orkade bara bädda min sida. Så till vänster om mig ligger ett täcke utan påslakan, en kudde utan örngott och en hel hög med rentvättade kläder som jag inte orkade vika ochta reda på. Då gör vi som vanligt, skjuter upp det till en annan dag!

Jag blev glad ikväll! Johan kommer hem på torsdag kväll och han ska inte åka på nån innebandyträning och han ska inte på festen på lördag. Och vet ni varför,? för att han ville va med mig!
Superduperglad blev jag när han ringde och sa det! Min älskling!

På tal om älsklingar så kanske jag får en till här hemma i helgen. Världens sötaste Peppe. Mor och far ska till Stockholm och då måste ju vovven ha nånstans å va. Jag ställer mer än gärna upp! Vill så gärna ha en hund. Saknar Peppe och Lina (vår förra hund) hur mycket som helst nu! Men samtidigt så är det ju så mycket krångligare att ha hund när man bor i lägenhet. Så vi får se om Peppe klarar av en helg i staden eller om han hellre stannar hos mormor och morfar.

NattiNatti


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du har varit. Vill Johan verkligen ha en skabbig, hårlösande hund i lägenheten i helgen? =)

Kramisar

2008-11-11 @ 07:47:33
Postat av: johanna

Men inte säga så om peppe mamma! Ja han ville ha honom här..

2008-11-11 @ 08:09:27
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Samma som mig.. jag tvekade oxå pga av urigningen. la undan den en dag men änkte att man kan ju ha jacka och snygg bh ;-)

2008-11-11 @ 10:28:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

åh va mysigt !!

Du måste komma och hälsa på mig oxå : )

Då kanske vi kan promenera med jycken i helgen ?! : )

2008-11-11 @ 12:15:37
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

Myyyys med hund i helgen :D! Min mamma kommer i helgen , nästan samma sak ;) PUSS!!!!!

2008-11-11 @ 19:55:23
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0