Desperate housewife..

Ja det är nog jag.. Jag städade  i mer än fyra timmar igår och fortsatte idag men är ändå inte klar. Sen va det mycke mer lockande att gå och äta tacobuffe med Molle än att göra klart här hemma.. Så i morgon blir det sista putset innan helgen. Så det är fint och rent när mina älsklingar kommer!
jag skulle nog kunna bli hemmafru. jag har ju fullt upp hela tiden med saker här hemma och har man tid så kan det faktiskt vara riktigt kul. Iaf när det börjar bli klart.

I morgon ska jag antagligen ge mig på något som jag aldrig har gjort förr. Men nån gång ska va den första och hur ska man kunna lära sig om man inte provar! Jag är inte helt bakom flötet heller när det gäller att vara lite händig :) ja man får säga så om sig själv faktiskt!

Återkommer i morgon om resultatet, om jag lyckades fullfölja eller om jag gav upp! (tvivlar på att jag ger upp med min envishet)

Nu ska jag mysa lite med Johanna (Nylund, inte jag) och Molle!

Kommentarer
Postat av: stina

Johanna ska dona, Johanna ska dona, johanna ska dóna !! :D



hoppar-och-studsar

2008-11-12 @ 09:58:30
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0