It´s all about the money..

Jag hatar det! Att behöva oroa sig för pengar..
Eller oroa sig är kanske fel ord. För det räcker till det som det måste räcka till.. Men det räcker inte till allt det jag vill att det ska räcka till.. Kombinationen massa räkningar och lugnt på salongen är ingen perfect match om jag säger så. Inga pengar över till lön! Fan oxå!
Aja men thats life.. Får jobba häcken av mig i december istället. För då jävlar är folk som galna. Då ska helt plötsligt alla vara piff i håret. Är redan fullbokad en vecka före julafton.. Helt ärligt så fattar jag inte varför det är så himla viktigt för folk att va fin på julen. Man är ju ändå bara hemma hos familjen..
men jag ska inte klaga :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, dom där nedrans kunderna .. jag vill oxå ha fler !!

Och mer pengar oxå ; )

2008-11-20 @ 22:08:50
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi vill ha hem dig hit till mammas jobb en kväll och fixa till oss lite. En bra chans att få in lite mer klirr i kassan=) Hör av dig till mig så vi kan prata lite om det.

Kramisar

2008-11-21 @ 07:32:38
Postat av: Angelica

Hej!

Tråkigt när det inte är så mycket kunder..

Men jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med att färga mitt hår :D Hör gärna av dig när du är hemma i Växbo :D



Kram Ange

2008-11-21 @ 11:52:53
Postat av: elin

verkligen inte ;)

tack igen!



aspen: du kanske kan få smaka om du är riktigt riktigt snäll.. KANSKE ;) haha!

2008-11-21 @ 13:05:49
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

du får jobba rumpan av dig i december, för till thailand ska ni ! <3

kanske kan skänka lite pengar om du gör mig fin i håret när vi kommit hem för gott ! :)



vad gör ni ikväll ?

här är det en öl, lite rundpingis och bastubad ! :)



PUSS PUSS OCH STOR KRAM !

2008-11-22 @ 19:27:22
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha, johanna ! <3

kom att tänka på när du och jag gick hem till er, där aspen och mattias satt, när du och jag hade varit ut på Goya och rockat ass tillsammans !

jag tror vi kommer ha the time of our lives tillsammans i Thai, for sure ! :D

2008-11-22 @ 22:34:47
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0