Kuckelimuckmeducin..

Bästa botemedelet mot superfökylning är en dag på soffan sen en kväll med tacos, Elin och Johanna. Dom två tillsammans resulterar i en hel del asgarv! Så jävla roliga! de va nog de jag behövde för jag känner mig mycket piggare nu än vad jag gjorde idag. (eller så har mina 14 timmar sömn gjort sitt)

Min tanke var ju att jag skulle ha Peppe i en helg och på så sätt stilla min saknad efter en hund för ett tag. Hm jag tror att det har fått motsatt effekt! Nu får han nog inte åka hem. Tyvärr pappa!


Nu ska jag väcka min sovande och snarkande hud och gå och möta Johan tror jag. Han och grabbarna har myskväll.
FM 09 kom ut idag! En helig dag för dom!


Kommentarer
Postat av: Hellan

Hoppas att förkylningen gått över.

Och damn va snygg hallen blev. måste komma under jullovet o hälsa på, kanske en utgång med dig o stina coskå? vore guld värt.

Hur går det med hunden? funderar du på o skaffa nu elle? =)

2008-11-16 @ 14:39:16
URL: http://hellanshell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0