Last november and First advent..

Idag har det inhandlats massa julsaker! Julgran, tre ljusstakar, 114st julkulor, ljus, julpapper ja allt kan man väl säga! Så nu börjar det bli lite julstämning här hemma.. Jag ville helst sätta upp julgranen oxå men fick lov att hejda mig lite.. Hehe. '
Även lite prylar och planering till lägenheten han vi med. Så innan jul så ska allt va klart här hemma. Så himla skönt och hoppas att allt blir så bra som vi har tänkt oss! Nästa vecka får vi hämta vår nya soffa oxå! Längtar! Den är så stor och skön och fin! (jag sörjer fortfarande den vita barcelona-inspirerade soffan frånikea men jag måste försöka komma övver den nu.)

Rolig dag för oss och hemmet men en mycket dyster dag för mitt bankomatkort (!)
i morgon är det december. Så i natt måste jag ladda batterierna om jag ska orka jobba som en duracellkanin ända fram till jul. Sova får jag göra i januari :) eller på en solsol i mars!

Nu blir det mys med Johan. han åker i morgon igen. Som vanligt blir det nått avsnitt av prison break i sängen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååh, 114 julkulor var inte illa ! :D

det blir en mäktig gran det ! :D



Vi får njuta av vår lilla ljusstake vi, alltid något !

Ja.. alltså grabbarna och fotboll.. oj oj oj, haha.



Nu blir det popcorn och film.. nya bondfilmen, mattias val.. hmm.. ;D



STOR PUSS !!

2008-11-30 @ 20:28:15
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ojojoj johanna, vad är det för fel på våra killar ??

hahaha, sitter och hör deras telefonsamtal nu.. du har nog lika stor underhållning på din sida ! ;D



PUSS !!

2008-11-30 @ 20:43:44
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha ha vet du vad pappas kommentar var??? 114 julkulor vad fan ska man med det till =)

Men visst är det mysigt när man får upp lite julsaker.

Puss och kram

Mamma och pappa

2008-11-30 @ 21:00:44
Postat av: stina

vi kom aldrig iväg idag : (

men lite julstämning har vi fått iaf, å tyget

på väggen är uppe ! Fiint blev det : )

2008-11-30 @ 22:00:18
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0