New week..

Nu har peppe åkt hem :( jag vill verkligen ha en hund ännu mer nu!

Söndag, inte så farlig ångest ändå. känns helt okej att jobba i morgon, antagligen för att jag va hemma i fredags. måndag innebära ny vecka med nya tag. Ska ta tag i träningen igen den här veckan hade jag tänkt, på tisdag antagligen. Sen på fredag fyller Elin 20år! Grattis grattis! (jag vet vad du ska få i present! hihi) Henne ska vi fira på lördag.
På lördag har vi nyinvigning på salongen oxå! Kom och kika lite på vad vi har att erbjuda. Öppet mellan 12-20.Klicka in på Salong Posh.

Nu ska jag mysa hejdå med älsklignen. Viket innebär, se till så han har packat enr allt han ska ha med sig och sen krypa ner i sängen och kolla på ett Prison break avsnitt. MYSMYS!

Nu väntar annu en vecka som änka :(
undra vad jag ska hitta på för bus denna vecka och överraska johan med när han kommer hem, Kanske ska ta tag i köket den här gången ;) haha
Natti!

Kommentarer
Postat av: elin

haha jaaaa fan va smart :D då måste han älska det, haha!



jag längtar med till lördag =) fan va kul vi ska haa!

OCH jag längtar tills jag får presenten, jag är så nyfiken så jag dööööör! haha, jag ska nog pressa dej på vad det är ;)

haha PUSS

2008-11-16 @ 22:46:08
URL: http://berglundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0