Nice weekend..

Den här helgen har nog haft ungefär allt. Utom vila och mys med älsklingen. Tyvärr. Några saker som verkligen skulle behövas nu.

Helgen började med after work på fredag kväll med gamla klasskompisarna Elin och Sara. Stina och Josse skulle med oxå egentligen men dom fick förhinder. Men de stoppade inte oss andra. God mat och vin och härliga drinkar bjöds det på på Absint. Sen gick vi vidare till elin och hämtade en Martiniflaska och gick hem till mig. (killarna splade fifa hos elin så där va vi inte välkommna) Så vi tog nån drink här hemma och kollade på idol sen väntade sängen..
Eftersom helgen innehöll allt så blev de så klart lite jobb oxå på lördag. Paff som fan blir jag när min kund säger att det är röd dag och systemet är stängt! Jaha ja, då fick det bli bacardi razz på kvällen då. Och kvällen va rikrigt rolig! Så härligt att alla verkligen kom utklädda! Så skönt att alla kan bjuda på sig själv. Allt blir så mycket roligare då!

Tusen tack alla för en riktigt lyckad helg!

Nu väntar jag på att joahn ska komma hem så jag kanske får umgås med han i fem minuter innan han åker bort och jobbar igen :(

Kommentarer
Postat av: stina

Det finns fler som är änka den här veckan :/

2008-11-02 @ 16:15:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: emelie

hejsan!! vem tycker du va bäst i idol i fred?

2008-11-02 @ 16:21:09
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0