Oh, my baby love..

Jenna, en tjej som jobbar på salongen, har en liten ursör son som heter Eddie och har precis fyllt 5år. Jag brukar klippa honom och han ska självklart ha tuppkam som ska sprejas grön (förlåt, hulkenfärg mena jag). i lördags när vi hade invigning så va hela familjen in och kikade lite och då kom Eddie fram till mig och frågade om jag kunde fixa frillan på han. tuppkam och grön sprej as usual. Självklart fixade vi det och då va hela hans dag gjort. Hur nöjd som helst.

Sen berättade Jenna för mig att dom hade pratat om nåt där hemma och kommit in på mig. Jenna säger; visst är Johanna söt Eddie? Eddie svarar; mm, jag tycker att hon är vacker.
Sen tittar sötnosen ner i backen och säger; Mamma, jag är kär i Johanna.

ÅÅHHH! Han är ju så gullig! Min lilla sötnos!tur för Johan att Eddie bara är 5 år :) haha

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahaha fyfan va söt!

2008-11-25 @ 11:38:55
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: Nylund

Hahaha! Johan får nog akta sig för att inte bli brädad!

2008-11-25 @ 12:46:32
Postat av: Mamma

Gullig liten kille!

Hur ska det sluta när han blir stor om han är så himla gullig och säger så fina saker redan nu. Akta er tjejer ;-)

2008-11-25 @ 15:35:25
Postat av: natta

vilken sötnos! :) hur mår du, honey?

2008-11-25 @ 19:15:46
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: Lotta

hahaha, vilken underbar liten tjejtjusare ! ;D

oj oj, ja men det ska ju börjas i tid, haha !



näe, det var inte vi som ringde i söndags.. hm, vem kan det vara då ? borde vara vi som ringer dig från norge ju, hehe. :)



ååh, gym ! jag vill också ! men här är det bara att bita ihop och på med mössa, vantar, halsduk, tjockjacka och långkallsingar och gå raska promenader och drömma sig bort till vår underbara resa ! :D



nu har jag skrivit mitt norska nummer i e-postfältet, hoppas det funkar ! så får du skriva ditt ! :)



förresten, har önskat mig en rejäl klippning av mamsen i julklapp, så då kommer det skrälla lite mer i din thaikassa ! :)



PUSS PUSS BABE !!



2008-11-25 @ 19:35:59
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

hahaha, vilken underbar liten tjejtjusare ! ;D

oj oj, ja men det ska ju börjas i tid, haha !



näe, det var inte vi som ringde i söndags.. hm, vem kan det vara då ? borde vara vi som ringer dig från norge ju, hehe. :)



ååh, gym ! jag vill också ! men här är det bara att bita ihop och på med mössa, vantar, halsduk, tjockjacka och långkallsingar och gå raska promenader och drömma sig bort till vår underbara resa ! :D



nu har jag skrivit mitt norska nummer i e-postfältet, hoppas det funkar ! så får du skriva ditt ! :)



förresten, har önskat mig en rejäl klippning av mamsen i julklapp, så då kommer det skrälla lite mer i din thaikassa ! :)



PUSS PUSS BABE !!



2008-11-25 @ 19:36:49
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

oj, vad jag hade upprepat mig med förra inlägget då ! ;D



och nu tog pengarna på telefon slut också, men fick precis ta över datorn en snabbis, hoho ! ;D

självklart blir det utgång på juldagen, längtar redan !! :D

för dig också hoppas jag ?! kommer du hem till gävle ? hörde nämligen att ni skulle fira jul hemma hos dig av mattias ! :)



åååh va roligt, party party med allihopa igen !!



puss puss och sov så gott sen !

2008-11-25 @ 21:59:02
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

oj, vad jag hade upprepat mig med förra inlägget då ! ;D



och nu tog pengarna på telefon slut också, men fick precis ta över datorn en snabbis, hoho ! ;D

självklart blir det utgång på juldagen, längtar redan !! :D

för dig också hoppas jag ?! kommer du hem till gävle ? hörde nämligen att ni skulle fira jul hemma hos dig av mattias ! :)



åååh va roligt, party party med allihopa igen !!



puss puss och sov så gott sen !

2008-11-25 @ 21:59:40
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0