Saturday night..

Det är ingen höjdare att jobba lördagar. Det går bra på dagen just när man jobbar men på söndagen så är det inte kul. Helgen blir så kort!
Men helgen har varti trevlig iaf! Invigningen på salongen gick bra och det verkaade bli fest där hela kvällem för när jag gick vid halv 8 så kom det ännu mer folk. Hoppas dom hade kul!
Jag och johanna letade oss vidare till elin som hade födelsedagsfest. Massa mysiga kompisar och massa fika! Riktigt kalas va det! Sen gick vi vidare till slicken, vilket brukar vara kul. Men va ingen höjdare igår. tråkigt folk där, ja inge kul helt enkelt. Så jag knallade hem tidigt. Vilket va skönt i morse när jag vaknade före 10 och mådde utmärkt :)

Älskar bakisdagar utan att va bakid. Man får ligga på soffan hela dagen och äta och dricka massa onyttigt plus att man mår bra.

Nu blir det ensam mamma söker och sen en wallanderfilm.. Sen är det måndag igen..

Thai Thai Thai Thai Thailand!


Kommentarer
Postat av: elin

det tycker jag med, SJÄLVKLART :D

näe nu ska jag nog käka upp alla rester från fikat! haha muuuuums ;)

2008-11-23 @ 20:11:12
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kan man göra annat än att hålla med eller... thai thai thai thai thailand baby ! ;D



Hoppas du haft en mysig slappsöndag ! :)

Det har det varit här, unnade oss till och med pizza.. ja, inte riktig då.. utan frys du vet. :)

Riktig kostar 110 kr ungefär, för en margeritha.. och där går gränsen ! haha. Men kanske bra det för Thaikropparna våra ! ;P



Sov så gott, STOR PUSS !!

2008-11-23 @ 22:29:53
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Måndag måndag.. hur mås det ? :)

Här är det svinkallt, men INGET regn så vi är glada ! :D

vad har ni för väder hemma ?

Nu ska vi gå och panta burkar, spartips spartips ! ;P

Har egentligen inget vettigt att skriva, ville bara skriva hej ! :)



PUSS PUSS !

2008-11-24 @ 16:17:27
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0