Somebody help me..

Nu har jag så mycket idéer om vad jag vill göra här hemma. Och jag vill ha allt klart nu på en gång! Jag hatar att vänta. Mest av allt blir jag arg för att det handlar om saker som jag inte klarar av att göra själv. Jag är ganska självständig av mig och blir så frustrerad när jag verkligen behöver hjälp av någon annan.

På veckorna blir det inte mycket gjort när Johan är borta sen så är det alltid så mycket som man ska hinna med på helgerna.

Åh nu blir jag frustrerad! Sen vill jag ha våran soffa! Vänta är inte ett dugg roligt.

Nu ska jag flytta och dona med lite pengar och hoppas på att dom förökar sig lite. Så kanske det blir som vi vill här hemma och en liten resa till våren kanske. Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han har varit i USA.. puss

2008-11-05 @ 23:46:06
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: molle

ska vi kika på tapeter :DD nån dag eftersom vi båda är übersugna!

2008-11-06 @ 00:54:30
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: mamma

Förstår inte vem du är lik!!!! Helst skulle det har varit klart nyss eller hur????

Kram mammsen

2008-11-06 @ 07:41:47
Postat av: Angelica

Hej Johanna!

Vilken fin blogg du har, jag följer ivrigt dina inlägg :) Jag känner igen mig om vad du skriver om att tiden inte räcker till, då man endast har helgerna på sig till att inreda..och då vill man ju göra massa annat kul :D

Kram Ange :D

2008-11-06 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0