Suprise suprise..!

Jag satt i soffan nu i kväll och väntade på att Johanna skulle komma hit efter jobbet. Stax före åtta ringer det på dörren. Jag går och öppnar och är helt säer på att det va Johanna. Men icke!
De va Johan! Helt fel. Han ska inte va här, det är onsdag, han ska va i Stockholm och komma hem imorgon kväll! Men superglad blev jag iaf! och kladdkaka med grädde och cola hade han med sig! Jag har nämligen namnsdag idag! De ni!
Bästa överraskningen idag! Ha inte fått nån mer men ändå :)

Annars har jag varit rätt så effektiv idag om jag får säga det själv. Klev upp vid nio och lagade lite mat. Kasslergryta och köttfärssås. Sen knallade jag till jobbet. men antingen är folk jävligt tråkiga ni i november och ska spara sig närmare jul eller så har lågkonjukturen drabbat mej oxå! för det är så himla lugnt på salongen. Klipp till er folk!

Sen har jag varit till banken och fixat inlösenavtal så pengarna hanmar på mitt konto när folk betalar med kort. Lite tråkigt om nån annan får mina pengar! När jag kom hem från jobbet så tog jag tag i alla j#¤%a papper.. Men gick relativt smärtfritt. Så nu är alla rapporter av alla dess slag skrivna.

THAILAND! Har suttit och kollat runt och drömt mig bort..
Tomten, jag önskar mig Thaipengar i julklapp..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också till kho lipe !!! :D :D

Vi satt och kollade på det, det ser UNDERBART ut !

En tjej jag träffade på Bali sa att det var det vackraste stränderna hon sett, inte illa !

Så, DEAL !! :D



Hoppas tomten är snäll i år, väldigt snäll !!



PUSS !!



2008-11-19 @ 22:13:09
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Men, en sån super surprise !!

Jag hade nog blivit gladast för fikat, haha !! ;D

Å grattis på namnsdagen så klart : )

2008-11-19 @ 22:15:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag vill också till kho lipe !!! :D :D

Vi satt och kollade på det, det ser UNDERBART ut !

En tjej jag träffade på Bali sa att det var det vackraste stränderna hon sett, inte illa !

Så, DEAL !! :D



Hoppas tomten är snäll i år, väldigt snäll !!



PUSS !!



2008-11-19 @ 22:17:02
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja men eller huur, åååh ! :D

Satt och pratade hela bussresan hem från jobbet om thai och er och thai och er ! :D

Mattias hade pratat med Aspen idag, dom taggar på sitt håll och vi på vårt ! ;D Underbart !!



Här snöar det utanför fönstret, inte rakt ner utan vågrätt... norge, norge.. vilket land ! haha..

Hur är vädret hemma ? Har ni också en snöig torsdag ?



Vilken surprise med en oväntad älskling, och grattias i efterskott på namnsdagen ! :)



PUSS PUSS !!

2008-11-20 @ 16:19:26
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, ja.. jag tänkte "guu vad många kommentarer jag fått !" så gick jag in och såg johanna, johanna, johanna, johanna.. haha, underbart ! :D

2008-11-20 @ 16:20:52
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Trodde du hade blivit för stor för att uppvakta på namnsdagen ;-) men vi får väl se om vi kan hitta på något på lördag då.

Kram på dig gumman

2008-11-21 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0